ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин та дизельне паливо)

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин та дизельне паливо)

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікування якості предмета закупівлі Шафа жарочна трьохкамерна; Котел варочний електричний; Сковорода електрична; Марміт І страви; Марміт ІІ страви;

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікування якості предмета закупівлі Шафа жарочна трьохкамерна; Котел варочний електричний; Сковорода електрична; Марміт І страви; Марміт ІІ страви; Стійка для столових приборів; Пароконвектомат; Плита промислова електрична; Машина протирочно-різальна; Хліборізка; Комплект столів з нержавіючої сталі; М'ясорубка; Овочерізка; Комплект ванн миючих з нержавіючої сталі; Комплект стелажів з нержавіючої сталі; Стіл виробничий для обробки риби з нержавіючої сталі; Стіл виробничий для обробки овочів з нержавіючої сталі; Стіл виробничий для обробки м’яса з нержавіючої сталі; Посудомийна машина; Стелаж для зберігання продуктів на 3 полиці з нержавіючої сталі; Морозильна камера горизонтальна; Шафа холодильна; Електроводонагрівач; Тістоміс

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікування якості предмета закупівлі «Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку Дубрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Адмірала Левченка, 131

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікування якості предмета закупівлі «Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку Дубрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Адмірала Левченка, 131, с. Дубрівка, Новоград-Волинського району, Житомирської області»

Обгрунтування закупівлі, послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА до проекту постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості» 1. Мета Метою проекту акта є підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету (далі – ШСД) у сільській місцевості шляхом надання субвенції територіальним громадам на підключення закладів соціальної інфраструктури, розташованих у населених пунктах, де відсутнє покриття волоконно-оптичними мережами. 2. Обґрунтування необхідності прийняття акта Проектом акта визначено порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених Міністерству цифрової трансформації України на 2021 рік у загальному фонді державного бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості. Проект акта розроблено на виконання частини другої статті 97 Бюджетного кодексу України, якою передбачено, що порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, яка вперше визначена законом про Державний бюджет України, затверджуються Кабінетом Міністрів України не пізніше 30 днів з дня набрання ним чинності. В Україні не мають можливості підключитись до фіксованого широкосмугового доступу до Інтернету більше 3,5 млн громадян, які проживають у 15,5 тисяч населених пунктах. Велика кількість закладів соціальної інфраструктури, не підключені до фіксованого ШСД. Це – 16 040 навчальних закладів, 8 163 медичних закладів, 3 873 закладів, де надають послуги населенню та 33 857 закладів культури та спорту. Тобто 40% шкіл, 92% бібліотек, 37% лікарень не мають доступу до швидкісного Інтернету. Відсутність швидкісного та надійного Інтернету позбавляє мешканців таких населених пунктів можливості отримувати інформацію, державні послуги, освітні та медичні послуги, працювати онлайн, та ставить під загрозу якісне, повноцінне та своєчасне виконання закладами соціальної інфраструктури своїх функцій. ДОКУМЕНТ СЕД МІНЦИФРА АСКОД Підписувач Федоров Михайло Альбертович Сертифікат 5FBB77F7B650371D0400000021280000A95D0000 Дійсний з 06.08.2020 11:51:59 по 06.08.2022 11:51:59 Н4В"HВВ%-;4QО 1/04-1-1763 від 19.02.2021 2 У Законі Україні «Про державний бюджет на 2021 рік» передбачено видатки за бюджетною програмою КПКВК № 2911060 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості» у розмірі 500 млн грн (далі – субвенція). Для забезпечення справедливого розподілу коштів субвенції між місцевими бюджетами громад, які потребують швидкісного Інтернету, необхідно затвердити порядок та умови надання цієї субвенції, ґрунтуючись на потребах громад та встановленні черговості виділення коштів відповідно до об’єктивно встановлених критеріїв. 3. Основні положення проекту акта Проектом акта передбачено затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості. 4. Правові аспекти У зазначеній сфері правового регулювання суспільних відносин діють такі акти законодавства: Бюджетний кодекс України; Закон України «Про державний бюджет на 2021 рік». 5. Фінансово-економічне обґрунтування Прийняття проекту акта не потребуватиме додаткових фінансових витрат і збільшення видатків з державного бюджету поточного року, оскільки фінансуватиметься в межах коштів, передбачених Міністерству цифрової трансформації України за бюджетною програмою КПКВК № 2911060 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості» у розмірі 500 млн грн. 6. Позиція заінтересованих сторін З метою проведення публічних консультацій відповідно до Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 3 листопада 2010 р. № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики», проект акта розміщено на офіційному вебсайті Мінцифри. Проект акта стосується питань функціонування місцевого самоврядування, прав та інтересів територіальних громад, місцевого та регіонального розвитку, тому потребує погодження із уповноваженими представниками всеукраїнських асоціацій органів місцевого самоврядування чи відповідними органами місцевого самоврядування. 3 Проект акта не стосується соціально-трудової сфери, прав осіб з інвалідністю, сфери наукової та науково-технічної діяльності та не потребує погодження представниками всеукраїнських профспілок, їхніх об’єднань та всеукраїнських об’єднань організацій роботодавців, всеукраїнських об’єднань осіб з інвалідністю, Наукового комітету Національної ради з питань розвитку науки і технологій. 7. Оцінка відповідності Проект акта не містить норм, що стосуються зобов’язань України у сфері європейської інтеграції. Проект акта не містить норм, що порушують права та свободи, гарантовані Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року. У проекті акта відсутні положення, які порушують принцип забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків. У проекті акта відсутні положення, які містять ризики вчинення корупційних правопорушень та правопорушень, пов’язаних з корупцією. У проекті акта відсутні положення, що містять ознаки дискримінації чи які створюють підстави для дискримінації. 8. Прогноз результатів Реалізація проекту акта матиме позитивний вплив на ключові інтереси громад та її мешканців. Реалізація акта за предметом правового матиме позитивний вплив на розвиток регіонів та підвищення спроможності територіальних громад. Реалізація акта за предметом правового регулювання не впливатиме на ринкове середовище, забезпечення прав та інтересів суб’єктів господарювання, ринок праці, рівень зайнятості населення, громадське здоров’я, екологію на навколишнє природне середовище. Реалізація акта матиме вплив на інтереси заінтересованих сторін: Заінтересована сторона Вплив реалізації акта на заінтересовану сторону Пояснення очікуваного впливу Мешканці сіл, де відсутній фіксований ШСД Позитивний Наявність швидкісного Інтернету у селі створить технічну можливість підключитися до нього на ринкових умовах. Ріст зайнятості населення, якісні освітні послуги, доступ населення до джерел інформації (в т. ч. необхідної для навчання), 4 підвищення рівня цифрової грамотності населення Територіальні громади Позитивний Заклади соціальної інфраструктури будуть підключені до швидкісного інтернету, що створить додаткові можливості для якісної освіти та медичних послуг. Оператори та провайдери телекомунікацій Позитивний Завдяки проведеним державним закупівлям в операторів та провайдерів телекомунікацій збільшиться кількість абонентів

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікування якості предмета закупівлі. Дрова паливні твердих порід №3 Переговорна процедура

Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом   Обгрунтування Заступника голови тендерного комітету Сребнюка Володимира Ілліча проінформував, що у зв’язку з тим, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів для закупівлі «код ДК 021:2015 – 03410000-7 «Деревина» (Деревина дров’яна непромислового використання (1-а група))» через відсутність достатньої кількості учасників, про що оприлюднені звіти про результати проведення процедури: № UA-2021-05-14-003054-b від 01 червня 2021 року, та № UA-2021-06-07-000664-a від 23 червня 2021 року, тому потрібно повторно розпочати закупівлю «код ДК 021:2015 – 03410000-7 «Деревина» (Деревина дров’яна непромислового використання (1-а група))» за переговорною процедурою закупівлі. Так як, замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників оптимальною процедурою закупівлі відповідно до п. 1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» є переговорна процедура закупівлі. У зв’язку із вищенаведеним, в порядку п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) у замовника виникає необхідність закупівлі «код ДК 021:2015 – 03410000-7 «Деревина» (Деревина дров’яна непромислового використання (1-а група))» за переговорною процедурою закупівлі. За результатами проведених переговорів договір про закупівлю «код ДК 021:2015 – 03410000-7 «Деревина» (Деревина дров’яна непромислового використання (1-а група))» вирішено укласти з ДП "Баранівське ЛМГ" 13554881, яким надано під час проведення переговорів документи, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, а також надано усі інші документи, які вимагалися Замовником, та підтвердив відсутні підстави для відмови в участі в процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону. Враховуючи вищевказане, тендерному комітету було запропоновано обрати переможцем переговорної процедури закупівлі «код ДК 021:2015 – 03410000-7 «Деревина» (Деревина дров’яна непромислового використання (1-а група))», відповідно до п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) – ДП "Баранівське ЛМГ" 13554881, та прийняти рішення про намір укласти договір із даним учасником.   Процедура закупівлі Переговорна процедура

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікування вартості предмета закупівлі вугілля та брикетів торфових

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікування вартості предмета закупівлі вугілля та брикетів торфових

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікування якості предмета закупівлі. Дрова паливні твердих порід №2

     Відповідно до оголошеної закупівлі на проведення відкритих торгів № UA-2021-05-14-003054-b було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 – 03410000-7 «Деревина» (Деревина дров'яна непромислового використання (1-а група))» на участь у процедурі закупівлі було подано менше двох пропозицій.

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікування якості предмета закупівлі. Дрова паливні твердих порід

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікування якості предмета закупівлі. Дрова паливні твердих порід